01
September
2022
About school
Мектеп әкімшілігі арасындағы
міндеттерді бөлу туралы
Мектеп директоры А. Хамзаинованың міндеттері. (1 ставка)
- жалпы басшылық, бақылау;
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «ҚР Еңбек Кодексін» , «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын іске асыру басшылыққа алу;
- педагогикалық, кіші техникалық қызметкерлерді іріктеу, тағайындау және тәрбиелеу;
- нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- педагогикалық, директор жанындағы кеңестер жұмысына басшылық жасау;
- жалпыға бірдей білім беру жұмысының орындалуын бақылау, жағдайы қиын отбасынан шыққан оқушыларға ыстық тамақ ұйымдастыру; жалпыға бірдей білім беру қорынан бөлінетін қаражатқа көмек алатын балалардың тізімін бекіту;
- аудандық білім, статистикалық бөлімдерге тоқсандық, мемлекеттік статистикалық есептер беруін бақылау;
- мектеп жұмысын жоспарлау;
- оқу-тәрбие үрдісіне бақылау орнату;
- сабақтарға қатысу;
- пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің күнтізбелік жоспарын бекіту;
- Директордың оқу –ісі жөніндегі орынбасары - А.Думбергенованың міндеттері. (0,5 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі » ,«ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын іске асыру басшылыққа алу;
- сабақ кестесін құру;
- пәндер бойынша оқу бағдарламаларының орындалуын қадағалау, бақылау.
- мұғалімдердің пәндер, факультатив, пән үйірмелері бойынша қысқа мерзімді жоспарларын тексеру,бақылауда ұстау;
- сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, семинарларға, конференцияларға қатысады;
- пән апталықтарын өткізуге басшылық жасау;
- тәжірибелі ұстаздардың іс тәжірибесін зерттеу, жинақтау, тарату;
- мектепішілік семинарлар өткізу, қатысу;
- пән мұғалімдерінің күнтізбелік жоспарын бекіту;
- әдістемелік жұмыстарға эксперименталдық, инновациялық процестерді енгізуді ұйымдастыру, басшылық жасау;
- м
- Тарификацияны жасау;
- мұғалімдердің жұмыстық есеп табелін жүргізу;
- сабақ кестесін құру;
- бақылайтын пәндер: физика, математика
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары - К.Орынбаеваның міндеттері. (0,5 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі » , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын іске асыру басшылыққа алу;
- Мектепте тәрбие жұмысының жүйесін құру, ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Тәрбие жұмысын мониторингілеуді жүзеге асыру;
- Мектептегі тәрбиелік іс – шараларды ұйымдастыру;
- Мектептегі мерекелік , спорттық іс – шаралар, 5-8 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын бақылау;
- ҚР The presidentі Қ.Тоқаевтың халыққа жолдауы бойынша іс-шаралар ұйымдастыру;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- «Ұшқыр ой алаңы» дебат клубының жобасынабасшылық жасау, қадағалау;
- Девианттық мінез құлықты балаларды есепке алу, олармен тиісті жұмыс жасауға;
- Оқушылардың мектепте техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауға;
- Сынып сағаттарының жүргізілуі, саяси хабарлама өткізуін бақылау;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі;
- Сынып жетекшілердің семинары;
- Жас сынып жетекшілермен жұмыс;
- Оқушылар тазалығына, мектептің тазалығына, мектептің тазалық жұмыстарына жауапты;
- Мектептегі қайырымдылық іс шаралары;
- «Жазғы демалыс» жұмыстарының ұйымдастырылуы;
- Аудан әкімінің, президент атынан өтетін жаңа жылдық шыршасына оқушыны қатыстыру;
- Бақылайтын пәндері: дене шынықтыру, көркем еңбек, шағын орталық.
Педагог-ұйымдастырушы – К.Орынбаеваның міндеттері (0,5 ставка)
- «Білім туралы», «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын іске асыру басшылыққа алу;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- Оқушылардың өзін-өзі басқаруына басшылық жасау,жұмысын үйлестіру;
- Оқушылар күнделігіне 1-4 сыныптар бойынша, 1-4 сыныптарда тәрбие кураторлығы, сынып сағаттарын, ашық тәрбие сағаттарын бақылау;
- Оқушылардың сабаққа қатысуына;
- «Ұлдар және қыздар кеңесінің» жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- «Жас өрт сөндірушілер», «Полицияның жас достары», «Жол қауіпсіздігі инспекторлары» топтарының жұмыстарын ұйымдастыру, басшылыққа алу.
- Экологиялық тәрбие бойынша жұмыс;
- Этика эстетикалық тәрбие бойынша жұмыс;
- Мерекелік сынып сағаттарының өткізілуі 1-4 сыныптар;
- Сабақтарға қатысу
- Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне,семинарларға,конференцияларға қатысады;
- Оқушылар кезекшілігіне жауапты;
- «Мөлдір бұлақ», «Қауіпсіз дөңгелек», бағдарламалары бойынша жұмысын ұйымдастыру, басшылық жасау;
- Дәстүрлі мерекелік шараларды ұйымдастыру, өткізу;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына бақылау жасау;
- Нормативтік іс қағаздармен жұмыс;
- «Жазғы демалыс» жұмыстарының ұйымдастырылуы.
-Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- Teachers кезекшілігіне жауапты.
Директордың шаруашылық меңгерушісі –К.Маширбетованың міндеттері
- «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңың орындау, «Өрт қауіпсіздігі туралы Ережені», «Төтенше жағдайлар» туралы Ереженің жүзеге асуын қадағалау;
- мектептің оқу тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- мектептің материалдық – техникалық базаға толық жауап береді;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- материалдық жауапкершілікті толық сақтауға,оның сынуы, бұзылуы, жоғалуына жол бермеу;
- уақытымен мектеп әкімшілігіне мектеп мүлкі туралы хабар беру;
- мектеп тазалығына, мектеп ауласына (кабинеттерге, дәретханаларға, асханаға, дәліздерге);
- мектептің түнгі кезекшілігін дұрыс ұйымдастыруға;
- мектепте тұрақты температуралық режимді сақтауға, электр жүйесінің дұрыс жұмыс істеуіне;
- мектепте психологиялық – моральдық климатын сақтауы;
- әр сынып кабинетінде сынып жетекшілердің кабинеттегі мүлкін тексеруге, қабылдауға міндетті;
- қазандықтың дұрыс жұмыс істеуіне;
- сұйық отынның үнемді жұмсалуына;
- сұйық отынды қабылдау әрі оның сақталуына қатаң түрде жауапты;
- келісім шартпен айналысуға;
- мектеп күзетшілерін тексеруге;
- кабинет кілттерін түгендеп,тексеруге;
- вахтер қызметкерлерінің дәптерлерін тексеруге;
Мектеп кітапханашысы - Б. Касенованың міндеттері:
- «ҚР Білім туралы» , «Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасын басшылыққа алу, «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарын жүзеге асырылуына, орындалуы;
- мектептің оқу – тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- мектеп қорындағы кітаптардың сақталуына;
- материалдық – финанстік жауапкершілікке жауапты;
- әдістемелік бұрыштар ұйымдастыруға;
- Ұлттық білім беру деректер қорын (НОБД) дұрыс толтыру, жауапты болу;
- мектептің оқу-тәрбие жоспары бойынша оқушылармен, мұғалімдермен іс-шаралар, конференциялар,семинарлар, көрмелер ұйымдастырып, өткізу;
- оқушылардың оқулықтармен қамтамасыз етуін қадағалау,орындау;
- заңға қайшы финанстік құжаттарды сәйкес жүргізген уақытта қылмыстың жауапкершілікке тартылатыны ескертіледі;
- «Оқуға құштар мектеп» Жобасын жүргізу;
- педагогтармен оқушыларды оқуға тартуда тиімді жұмыс формаларын анықтау;
- кітаптарды насихаттау жұмысын ұйымдастыру;
- жаңа кітаптармен, мерзімдік басылымдармен таныстыру;
- өздігінен білім алуда даму тенденцияларын түсіндіру;
- оқушыға әдебиет таңдауға, оқырмандық қызығушылығын кеңейтуге, мұғалімге кәсіби өсуге көмектесу;
- реферат, зерттеу жұмыстары, оқу-әдістемелік материалдарды дайындауға мүмкіндік беру;
- бірінші кезекте көп балалы, табысы аз жанұядағы балаларды оқулықпен қамтамасыз ету;
- Педагог психолог А.Джампейсованың міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі », «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- мектептің оқу-тәрбие жоспарын орындалуын, жүргізуін іске асыруды қадағалау, бақылау;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
- 1-9 сынып оқушыларымен психологиялық диагностикалық жұмыстарын жүргізу;
- 1-9 сынып оқушыларымен психологиялық түзету және дамыту жұмыстарын жүргізу;
- 1-9 сынып оқушыларымен психологиялық профилактика жұмыстарын жүргізу;
- кеңес жұмысын жүргізу;
- педагогтарды, білім алушыларды проблемалық мәселелермен қабылдау;
- мектепте психологиялық – моральдық климатын сақтауы;
- Педагогикалық, директор жанындағы кеңестердің шешімдерінің орындалуына жауапты;
- нормативтік іс құжаттармен жұмыс
Логопед - А. Орынтайдың міндеттері:
- «ҚР Конституциясын» , «ҚР Білім туралы», «Тіл туралы» , «Педагог мәртебесі » , «ҚР жемқорлыққа қарсы күрес туралы» ,
- «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңдарының, «Бала құқығы туралы конвенцияның» жүзеге асуын қадағалау, «2020-2025 жылдарға арналған білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» басшылыққа алу;
- Баланың дене,психикалық,сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады,баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізу және талдау;
- Жеке оқу, жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді,әр түрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық- педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
- Сынып жетекшілерімен және басқа да мамандармен тығыз байланыста топтық және жеке түзету, бұзылған фунцияларды қалпына келтіру және ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушіні әлеуметтендіру бойынша қызметті жүзеге асыру;
- Педагогтерге,ата-аналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жөнінде кеңес беру;
- «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар,оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізу;
- Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді,стандарт талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлерін,тәсілдерін,әдістері мен құралдарын қолдану;
- Арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырады;
- Үнемі өзінің кәсіби біліктілігін арттырады, курстардан өту;